reklama

Týždeň keď som odstrašil dvoch prezidentov

Vojak čestnej stráže v kostýme, ktorý nedokážem nazvať uniformou padá a takmer sa napichne na bodák na vlastnej puške, kolegovia ho rýchlo a potichu upratujú bočnou bránou. Nehorázne dusno, nízky tlak, mraky akoby tlačili na zem a my čakáme. Konzervatívec, liberál, budhista a anarchista. Na papaláša Gašparoviča, ktorý sa nešťastnou zhodou náhod stal prezidentom a tak mu to prischlo znova, veď v obleku vyzerá elegantne. Stojíme pod balkónom a tlmeným hlasom si dohovárame choreografiu. Vo chvíli keď vyjde zdvihneme nad hlavy nápis "Ľudské práva v Číne". Ráno dostal list od koalície mimovládok žiadajúci aby o štyri dni keď príde čínsky krutovládca Chu Ťin-tchao hovoril aj o ľudských právach. Pokračovanie na linke dolu (zverejňujem to tu kvôli cenzúre SME voči autorovi).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Ivana Kralova

Ivana Kralova

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študujem dejiny umenia, pracujem, tvárim sa dospelo a niekedy nechápem svet okolo seba, čo pre mňa nie je prekážkou aby som si ho neužívala a nesnažila ho robiť lepším ako by bol bezo mňa Zoznam autorových rubrík:  Moje mestoPolitikaPočítačeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu