reklama

K Františkovi Šebejovi nemôžem cítiť žiadnu úctu.

Stretla som ho vo štvrtok poobede na Palisádoch, skoro ma nabral svojim veľkým telom ako sa vyrútil spoza rohu. Mobiloval, nepozeral sa okolo seba a ponáhľal sa. Nevyznával teda hodnoty ako ja, dokonca naopak sa prikláňal k veciam ktoré považujem za zlé, podľa jeho vlastnej logiky si teda nezaslúži moju úctu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (420)

Zdá sa mi, že mal na sebe to isté sako čo v rozhovore pre SME tu .

Ale v interview nehviezdil len svojimi názormi na multikulturalizmus a pravú podstatu islamu a hinduizmu. Omnoho trápnejšie pôsobili jeho vyjadrenia o vojne v Iraku. Citujem: "Ak si vtedy kompletne celá svetová spravodajská komunita myslela, že vIraku sú biologické a chemické zbrane, asi na to mali dobrý dôvod.Prinajmenšom sa tak Husajn správal. Mne sa stále zdá, že ten zásah bolodôvodnený. Je mi jasné, že takýto rozklad bezpečnostnej situácie tampredpokladal len málokto."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Skutočne? Pán Šebej ani žije ešte stále v krajine kde vychádzajú len jedny noviny, vysiela len jedna televízia a internet je len preklep zo študentskej ubytovne. Skôr opak bol pravdou, nemyslel si to skoro nikto. A tá posledná veta je úplne skvelá. Mysleli si to takmer všetci, minimálne tí čo poznali miestne pomery a mali zdravý rozum, boli toho plné klasické i elektronické médiá.

time machine
time machine 

V jednej veci sa však s Františkom Šebejom zhodnem, podobne ako on rozlišuje "dobrých" a "zlých" moslimov a Rómov a tých čo nechcú bývať s tou prvou skupinou označuje sa hlupákov a rasistov tak i ja odmietam jeho názory a texty nie preto, že je ultra-pravičiar abo preto, že píše do .týždeň ale preto čo hovorí a preto že stále ostáva neinformovaným človekom ktorý donekonečna opakuje svoje chyby, akoby v snahe z miliónkrát opakovanej lži spraviť pravdu.

Ivana Kralova

Ivana Kralova

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študujem dejiny umenia, pracujem, tvárim sa dospelo a niekedy nechápem svet okolo seba, čo pre mňa nie je prekážkou aby som si ho neužívala a nesnažila ho robiť lepším ako by bol bezo mňa Zoznam autorových rubrík:  Moje mestoPolitikaPočítačeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu